ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» در کانون رودسر

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» را به‌مناسبت دهه امامت و ولایت برگزارکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ شانه ‌به شانه خورشید، نخستین ویژه‌برنامه مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان رودسر در دهه امامت و ولایت است که با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر سال ۱۴۰۲ برگزارشد.

براساس‌این‌گزارش، طی ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» که با حضور بیش‌از ۱۰۰ کودک، نوجوان و خانواده‌ها در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر صورت‌پذیرفت، آشناسازی هرچه‌بیش‌تر آینده‌سازان با جنبه‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی اعیاد قربان و غدیرخم مدنظر مربیان این مجموعه فرهنگی‌هنری قرارگرفت.

ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» در کانون رودسر

هم‌زمانی این آیین با آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون نیز فرصت ارزش‌مندی فراهم‌کرد تا مربیان با معرفی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی کانون پرورش فکری،  به تبیین اهمیت مناسبت‌های دهه امامت و ولایت پرداخته و در قالب شیوه‌های آموزش غیرمستقیم، نسبت به پرورش حس دینی و آشنایی هرچه‌بیش‌تر نسل کودک ونوجوان با مناسبت‌های اسلامی اقدام‌کنند.

برهمین‌اساس نیز آشنایی مخاطبان با این مناسبت‌ها در قالب معرفی کتاب، برپایی کارگاه‌های نوشتن خلاق و داستان‌های کوتاه با محوریت اعیاد قربان و غدیرخم در دستورکارقرارگرفت.

اجرای مسابقه حضوری، قصه‌گویی و نمایش فیلم «داستان جوجه‌ای» نیز از جمله این فعالیت‌ها به‌شمارمی‌رفت و درپایان نیز از برگزیدگان مسابقه داستان‌نویسی به اهدای جایزه قدردانی‌شد.

ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» در کانون رودسر

ویژه‌برنامه «شانه به شانه خورشید» در کانون رودسر

گفتنی‌است، کارگاه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سال ۱۴۰۲ با همراهی مخاطبان آغازشده و تا ۱۶ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =