پوستر مهرواره نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی در یاسوج رونمایی شد

پوستر مهرواره استانی نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی با حضور جمعی از مسئولان در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  آیین رونمایی از پوستر مهرواره استانی نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی امروز همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور سرهنگ «حسین انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، «کبری اخلاقی‌نیا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، «محسن جبارنژاد» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

سرهنگ «حسین انوری» فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد در این آیین برنامه‌ریزی برای قشر جوان و نوجوان را از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دانست و اظهار داشت: در این راستا مهرواره استانی نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی با مشارکت سپاه و نهادهای فرهنگی به‌ویژه معاونت فرهنگی سپاه شهرستان بویراحمد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مهرواره در بحث اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است و با مضامین ایثار، شجاعت و آزادگی، عاشورایی، مدافعان حرم و روایات رزمندگان با نقش‌آفرینی نوجوانان برگزار خواهد شد.

کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون استان نیز زمان برگزاری این مهرواره را از ۱۵ تیر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ عنوان کرد و بیان داشت: گروه سنی شرکت‌کنندگان در این مهرواره در بخش نمایشنامه‌خوانی، «نونگاه، نوجوان و ارشد و اعضای با نیازهای ویژه» و گروه سنی در بخش خاطره‌گویی، «بزرگسالان» هستند.

وی  گفت: امیدواریم از طریق ایجاد ارتباط بین‌نسلی، بتوانیم رشادت‌هایی که نوجوانان و جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =