سفر تماشاخانه کانون به گیلان؛ از لوشان تا دیلمان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۲ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲ به استان گیلان سفرمی‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان‌گیلان، این سفر با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به مخاطبان، افزایش نشاط‌اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها صورت‌می‌گیرد.

گستره این حرکت فرهنگی‌هنری جنوب، شرق و غرب‌استان گیلان است و تماشاخانه سیار کانون با همراهی جمعی از هنرمندان، مربیان و اعضای مراکز این مجموعه فرهنگی، میهمان مخاطبان مناطق کم‌برخوردار، سواحل و مکان‌های گردشگرپذیر دیارباران می‌شود.

طی این حضور هدف‌مند که درباره زمانی  ۲۲ تا ۲۶ تیر سال جاری صورت‌می‌گیرد، نمایش « ماجرای گَله‌ی‌ من» برای مخاطبان در لوشان، رستم‌آباد، منطقه آزادبندرانزلی، ساحل مروارید زیباکنار، رضوانشهر، سیاهکل، لنگرود، کومله، رودسر، املش، رحیم‌آباد و دیلمان روی صحنه‌می‌رود.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هدف‌مند و نشاط‌بخش مربیان و اعضای کانون برای حاضران، از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرحله‌اجراگذاشته‌می‌شود.

شایان‌ذکر است، پیش از این در روزهای۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میهمان گیلانی‌ها بود و استقبال مسئولان و مخاطبان، بسترساز دومین سفر سال جاری تماشاخانه این مجموعه فرهنگی به دیارباران شد.

گفتنی است، دومین سفر تماشاخانه به گیلان با همراهی و مساعدت مسئولان کانون کشور، اداره‌کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، فرمانداری، بخشداری  شهرداری‌ها، دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها  دستگاه‌های فرهنگی و فعالان حوزه کودک و نوجوان صورت‌می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =