گردهمایی کودکان عاشورایی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همزمان با پنجمین روز از ماه محرم ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گردهمایی کودکان عاشورایی را با شعار میهمانان کوچک امام حسین(ع) همزمان با برنامه کشور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت :این گردهمایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶تا ۱۲سال و خانواده آنها با هدف آشنا سازی این گروه سنی با قیام امام حسین (ع) و یارانش و برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم برگزار شد. 

گردهمایی کودکان عاشورایی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
حجت الله آسمند افزود: در این گردهمایی کودکان و نوجوانان شرکت کننده با کشیدن نقاشی آنچه که در ذهن خود از واقعه عاشورا داشتند و از پدران و مادرانشان شنیده بودند را به تصویر کشیدند.
وی افزود: این برنامه با هدف فرهنگ سازی در بین کودکان و نوجوانان در خصوص عزاداری ماه محرم و تبیین اهداف قیام امام حسین و یارانش برای جامعه هدف برگزار شد.

مدیر کل استان گفت: با حضور پرشور کودکان در این اجتماع، گامی در مسیر تقویت ایمان دینی در کودکان برداشته شده و مقدمه‌ای بر تقویت این برنامه در سال‌های آینده باشد.

وی افزود: هر قصه پیامی برای بچه‌ها دارد و پیام واقعی عاشورا در قالب قصه برای بچه‌ها بیان شد.

در این گردهمایی برنامه های مختلف از جمله قران‌خوانی، قصه نمایش، نوحه خوانی، پخش فیلم، منقبت خوانی و سرود برگزار شد.

در ادامه این برنامه عهدنامه‌ای خوانده شد و کودکان و نوجوانان با هم تکرار کردند و به امام حسین قول دادند انسان‌های خوبی در زندگی باشند و راه ائمه اطهار را ادامه دهند.

جهت دیدن گزارش تصویری برنامه کلیک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =