اعضای کانون شفت با حرفه خبرنگاری آشناشدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت ویژه‌برنامه «رادیوکانون» را با حضور امیدعزتی، از خبرنگاران و گویندگان نام‌آشنای گیلانی برگزارکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه در راستای شکل‌گیری باشگاه خبرنگاران کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به‌منظور آشنایی افزون‌تر اعضا با فعالیت در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی برگزارشد.

امیدعزتی، از خبرنگاران نام‌آشنای استان و گوینده خبر شبکه استانی باران نیز میهمان ویژه‌برنامه«رادیوکانون» به‌میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان شفت بود و در ارتباط با فعالیت در عرصه خبر و اطّلاع‌رسانی برای حاضران صحبت‌کرد.

اعضای کانون شفت با حرفه خبرنگاری آشناشدند

این فعال عرصه رسانه در این میان، صّحت و دقّت در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را از رسالت‌های اصحاب‌رسانه عنوان‌کرد با بیان‌این که آگاهی لازم در ارتباط با حوزه فعالیت،‌ از اولویت‌های یک خبرنگار است، گفت: برای موفقیت در این زمینه لازم است برای افزایش دانش و آگاهی تلاش کنیم.

او در ادامه به ارزش‌ها و عناصر خبری اشاره  و با ضروری توصیف‌کردن درست‌نویسی و رعایت علائم نگارشی گفت: انتخاب عکس مناسب نیز به جذب و جلب نظر مخاطب‌ کمک‌می‌کند.

عزتی هم‌چنین، به پرسش‌های اعضا در ارتباط با جذابیت‌ها و دشواری فعالیت در عرصه خبرنگاری پاسخ‌داد و از اعضای علاقه‌مند برای حضور در این حرفه و به موازات آن، کسب دانش و تجربه‌اندوزی دعوت‌کرد.

گفتنی‌است،  امیدعزتی متولد شهرستان شفت در استان گیلان است. وی از فرهنگیان و فعالان نام‌آشنای عرصه رسانه استان به‌شمارمی‌رود.

اعضای کانون شفت با حرفه خبرنگاری آشناشدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =