کد خبر: 329509
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
بازدید 61
برپایی نمایشگاه "رنگ، احساس ،اثر"

در چهارمین روز از هفته دولت، نمایشگاه فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کودکان و نوجوانان کانون با بیش از ۳۰۰ اثر تحت عنوان " رنگ، احساس ، اثر " در مرکز شماره ۴ یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده‌ها و اعضاء در مرکز فرهنگی هنری شماره چهار و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد افتتاح شد. در این نمایشگاه و در بخش ادبی ۵۳ اثر داستان ، ۶۰ اثر نوشتن خلاق و در بخش نقاشی ۸۰ اثر و در بخش سفال ۱۵۰ اثر به نمایش در آمده و در بخش کاردستی ۷۵ اثر به نمایش گذاشته شده است . آثار اعضای فراگیر (نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی و جسمی حرکتی) نیز در بخش نقاشی و سفال ارائه شده بود.

 برپایی نمایشگاه "رنگ، احساس ،اثر"

مهدی جاور مسئول مرکز فرهنگی هنری این مرکز فرهنگی، هنری در حاشیه افتتاح نمایشگاه گفت: خانواده‌ها در ایام تابستان برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود نگاه ویژه‌ای دارند و آنها را در کلاس‌های متنوعی در سطح شهر ثبت‌نام می‌کنند. وی ادامه داد: خانواده‌ها و والدین در این نمایشگاه از نزدیک آثار فرزندان خود را که کتاب محور است مشاهده می‌کنند و بستری را برای اعضای دختر و پسر فراهم آورده تا آزمون و خطا کنند و در این عرصه توانایی‌هایشان را بیش از گذشته بروز دهند. وی ادامه داد: فعالیت‌های کانون در فصل پائیز ادامه خواهد یافت و خانواده‌ها برای شکوفایی استعدادهای فرزندانشان باید حمایت کنند تا روند رو به رشدی که در تابستان در ذهن و وجودش شکل گرفته، ادامه پیدا کند و به مرور زمان شاهد موفقیت و شکوفاییشان باشیم.

برپایی نمایشگاه "رنگ، احساس ،اثر" برپایی نمایشگاه "رنگ، احساس ،اثر"

همچنین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و با حضور غلامرضا محمدی(کویر) مشاور استاندار در امور فرهنگی و ارتباطات و سید محمد رستگاری، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد از اعضا و عوامل اجرایی بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان تقدیر شد.

 برپایی نمایشگاه "رنگ، احساس ،اثر" 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =