کد خبر: 330799
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
پویانمایی «ده سالگی» به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت

پویانمایی «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری به بخش مسابقه سینمای ایران چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۱۱ فیلم کوتاه پویانمایی برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب و معرفی شدند.

مهین جواهریان، بابک نکوئی و حامد جعفری مسئولیت انتخاب و داوری آثار پویانمایی راه‌یافته به چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.

پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» با تکنیک استاپ‌موشن به تهیه‌کنندگی امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.

این پویانمایی درباره‌ پسری ‌است که با پدرش در جنگلی دورافتاده زندگی می‌کند تا روزی که پدر برای پسرک، مرغابی وحشی را به دام می‌اندازد تا بلکه او را از تنهایی دربیاورد. حضور مرغابی دربند در کنار پسر و زندگی روزمره‌شان کنار یکدیگر رفته‌رفته موجب آشنایی بیشترشان می‌شود. تا جایی که اتفاق‌های ناخواسته در روند زندگی‌ مرغابی و پسر دگرگونی نگاه پسر به جهان پیرامونش را به دنبال دارد.

پویانمایی «ده سالگی» که فیلم‌نامه آن را فاطمه جعفری و مانی کاشیان به طور مشترک نوشته‌اند، به‌تازگی جایزه سوم یازدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «گلد کوین کنستانتین» صربستان را از آن خود کرده است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =