کد خبر: 333709
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
«ده سالگی» به بخش پویانمایی جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی راه یافت

با اعلام آثار راه‌یافته به بخش تلویزیونی دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، پویانمایی «ده سالگی» از تولیدات کانون پرورش فکری به بخش پویانمایی این جشنواره راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از بین متقاضیان شرکت در بخش تلویزیونی دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، اسامی آثار راه یافته در پنج رشته شامل ۱۸ اثر در رشته پویانمایی و عروسکی، ۱۰ اثر ترکیبی، میزگرد و گفت‌وگو، ۱۰ اثر داستانی، ۶ سریال تلویزیونی و نمایش خانگی و ۴۷ اثر در رشته گزارش خبری اعلام شده است.

برهمین اساس پویانمایی «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری به بخش پویانمایی و عروسکی این جشنواره راه یافته است.

پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» که از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تکنیک استاپ‌موشن به تهیه‌کنندگی امور سینمایی کانون ساخته شده است.

این پویانمایی درباره‌ پسری ‌است که با پدرش در جنگلی دورافتاده زندگی می‌کند تا روزی که پدر برای پسرک، مرغابی وحشی را به دام می‌اندازد تا بلکه او را از تنهایی دربیاورد. حضور مرغابی دربند در کنار پسر و زندگی روزمره‌شان کنار یکدیگر رفته‌رفته موجب آشنایی بیشترشان می‌شود. تا جایی که اتفاق‌های ناخواسته در روند زندگی‌ مرغابی و پسر دگرگونی نگاه پسر به جهان پیرامونش را به دنبال دارد.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی توسط معاونت میراث فرهنگی کشور به دبیری علیرضا تابش از ۸ تا ۱۰ آذر ١۴٠٢ در قزوین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =