پیام مشترک مدیران شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته ملی کودک

به مناسبت آغاز هفته‌ی ملی کودک پیام مشترک مدیران شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه صادر شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پیام مشترک مدیران شورای هماهنگی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته ملی کودک صادر گردید :

به نام خدای خوبی‌ها و مهربانی‌ها

سلامی سرشار از محبت و دوستی به شما کودکان عزیز میهنم ایران 

هفته‌ی ملی کودک بر همه‌ی شما مبارک باد. شما کودکان عزیز، سازندگان آینده این سرزمین هستید. با دستان شما، ما در قله‌های افتخار و پیشرفت قرار خواهیم گرفت‌. پس باید با تمام وجود برای فردایی بهتر تلاش کنید.

کودکان خلاق سرزمینم ایران
پدر، مادر، معلمان و مربیان، راهنمای شما به سوی زندگی بهتر هستند. پس با تمام  وجود به حرف‌هایشان گوش دهید و برای جبران زحماتشان پرانرژی‌تر و پرتلاش‌تر از روزهای قبل باشید.

کودکان شاد سرزمینم
لبخند راز زندگی‌ست. پس همیشه با نشاط و سرزنده زندگی کنید. این را به اطمینان باور کنید که شما آینده‌ای روشن پیش‌رو دارید. نشاط و لبخندتان را به بزرگترها هدیه دهید.

کودکان مهربان سرزمینم 
شما در سرزمینی پرورش می‌یابید که در آن شخصیت‌های بزرگی زندگی کرده‌اند که برای همه‌ی کودکان جهان الگو هستند. آن‌ها را بشناسید و به دیگران هم معرفی کنید. به ویژه قهرمانان بزرگ این کشور یعنی شهیدانی که برای آرامش و پیشرفت ما از همه چیز خود گذشتند.

کودکان با ایمان سرزمینم
همه‌ی موفقیت‌های انسان‌ها زمانی در مسیر خوبی و مهربانی خواهد بود که با ایمان به خدا همراه گردد. پس در همه‌ی لحظه‌های زندگی یاد خدا باشیم و هرگز او را فراموش نکنیم. به دستوراتش مثل نماز، حجاب و نیکی به دیگران عمل کنیم تا مثل همیشه از ما بندگانش راضی‌ باشد. 

کودکان هم‌دیار
همه‌ی شما کودکان عزیز کرمانشاهی در این روزهای هفته‌ی ملی کودک، دست در دست هم با یکدیگر عهد ببندید تا با ایمان به خدا، گوش دادن به فرمان رهبر عزیز، امید به آینده، با نشاط و لبخند، با تلاش خستگی‌ناپذیر، با مطالعه و درس خواندن، انجام کارهای خوب، هم کاری و هم فکری با دیگران و عبادت خدای مهربان و محبت به اهل بیت برای کشور عزیزمان ایران تلاش کنید...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =