جشن روز جهانی کودک در تبریز

در دومین روز از هفته ملی کودک و همزمان با ۱۶ مهر روز جهانی کودک مراسم ویژه‌ای با استقبال پرشور و کم نظیر کودکان و با حضور فرماندار تبریز در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این مراسم در میان حضور پرشور و با نشاط کودکان با اجرای برنامه‌های متنوع و اکران انیمیشن بچه زرنگ همراه بود.

در این مراسم علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تبریک این مناسبت به برنامه‌هایی که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار خواهد شد اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست به همراه فرزندان خود در این فعالیت‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

 در این آیین ویژه که دکتر فاتح فرماندار تبریز سخنران آن بود، جمعی از نمایندگان ادارات و سازمان‌های استان و همچنین فرهاد باغشمال قائم مقام و مدیر سینمایی حوزه هنری استان حضور داشتند ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، سرود "من دختر ایرانم" و "سلام فرمانده" توسط دانش آموزان حاضر در برنامه همخوانی شد.

اکران انیمیشن بچه زرنگ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

آیین‌های هفته ملی کودک که ۱۵ مهر ماه آغاز شده تا ۲۱ همین ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت .

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =