نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با والدین کودکان

در ادامه‌ی ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با والدین کودکان صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ادامه‌ی ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با والدین کودکان صورت گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با تبریک این ایام به والدین گفت : پدر و مادر بودن موهبت بزرگ و مقدسی‌است که از جانب پروردگار به والدین عطا شده، پس باید این نعمت را قدر دانست و شکر آن را با امانت‌داری شایسته به جا آورد .

نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با والدین کودکان
وی خطاب به والدین تصریح کرد : پیرامون اهمیت و توجه به کودک و مباحث وسیع و حساس تربیتی او، این بازه‌ی سنی مهم‌ترین و اثرگذار ترین دوران تربیتی کودک محسوب می‌شود و به قولی هر آنچه امروز کاشت شود فردا برداشته خواهد شد، پس لازم است که والدین خودشان را به عنوان راس هرم تربیت در زندگی کودک، در نظر بگیرند .
زنجانی با اشاره به وجود کانون‌های تربیتی فعلی بیان داشت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این زمینه بسیار میسر، اثربخش و راه‌گشا، با عملکردی مطلوب پیش رفته است و همواره در مقوله‌ی پرورش و تربیت صحیح کودکان نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته است و خانواده‌ها با آگاهی از این مهم، لازم است تا در حوزه‌ی تربیتی به طور ویژه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند و روی آن کار کنند .

نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با والدین کودکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =