هم‌نشینی مربیان و اعضای برگزیده کانون تالش با فرماندار

به‌مناسبت هفته ملی کودک، مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با سرپرست فرمانداری تالش دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست روز پنج‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان تالش صورت‌گرفت و طی این هم‌نشینی صمیمانه، مربیان و اعضای کانون به بیان دیدگاه‌ها و طرح خواسته‌ها پرداختند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تالش نیز در این دیدار با تبریک هفته‌ملی و روز جهانی کودک،  به نقش کانون پرورش فکری در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فکری و ذوقی نسل کودک ورنوجوان پرداخت.

فرامرز مرجانی در همین‌ارتباط، به فعالیت‌های اثربخش مربیان این نهاد فرهنگی اشاره و از آنان برای انتقال هنرمندانه مفاهیم تربیتی به آینده‌سازان ایران اسلامی و توان‌مندسازی آنان  قدردانی‌کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش در ادامه، اعضای برگزیده کانون را مخاطب‌قرارداد و با مهم ارزیابی‌کردن روزهای کودکی و ضروری خواندن بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های این ایام گفت: لازم است با پشتکار و کوشش آینده روشنی برای خود و ایران اسلامی ترسیم‌کنید.

شهلا ابراهیمی، مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش هم ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان به حوزه کودک و نوجوان، به ارایه گزارشی از عملکرد و روند رو به رشد برنامه‌های این مجموعه فرهنگی  پرداخت.

او هم‌چنین، خواسته‌های این مجموعه را برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مخاطبان یادآورشد و برلزوم همراهی افزون‌تر مسئولان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکیدکرد.

بر پایه این گزارش، گفت‌وگوی صمیمانه اعضای کانون تالش با فرماندار، از دیگر برنامه‌های این روز بود و در ادامه، آینده‌سازان ایران اسلامی به خوانش دل‌نوشته‌هایی در ابراز همدردی و حمایت از مردم مسلمان فلسطین، به ویژه کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی پرداختند.

براساس این خبر، تجلیل از مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اهدای لوح سپاس  و بسته‌های فرهنگی به آنان، پایان‌بخش این نشست به‌شمارمی‌رفت.

هم‌نشینی مربیان و اعضای برگزیده کانون تالش با فرماندار

هم‌نشینی مربیان و اعضای برگزیده کانون تالش با فرماندار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =