کد خبر: 331897
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
بازدید 138
هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

مرکز فرهنگی هنری پاکدشت با برگزاری ویژه برنامه های مختلف و همراهی شهرداری پاکدشت هفته ملی کودک را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ مرکر فرهنگی هنری پاکدشت روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ مهرماه برای ۱۲۰ نفر از اعضا و دانش‌آموزان بود و ویژه برنامه هفته ملی کودک را  با حضور حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت برگزار کرد.

۱۶ مهر ماه جشن روز جهانی کودک با حضور نوباوه‌های قصه‌ی «من ویتامیت ث هستم، بیا من رو بخور»  توسط صدیقه سیری  قصه گویی شد وصورت کودکان گریم و نقاشی شد تا آنها با بخشی از کار گریم در هنر نمایش آشنا شوند و لحضات شادی را تجربه کنند و روزجهانی و حقوق کودک برایشان معرفی شد.

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

مربی مسئول مرکز صدیقه سیری با حضور در مدرسه حضرت مهدی، جمال آباد  به مناسبت هفته ملی کودک  برای ۵ کلاس قصه های‌ «این همه تلق و ملق»، «کلاغ خنزر پنزری» و «کلوچه‌های خدا» را  قصه‌گویی کرد ودر ادامه اوریگامی تمساح و روباه را با هدف ایجاد حس همدلی با طبیعت به دانش‌آموزان آموزش داد و مسابقه بازی کلمات و را اجرا کرد و شعر «بچه جهان» را به صورت گروهی همخوانی کردند.  

در بخش دیگری از برنامه های اجرایی در مدرسه کارگاه های تنگرام، داستان نویسی و خلاصه نویسی کتاب برگزار شد، قابل توجه است که مدرسه جمال آباد از مدارس منطقه محروم پاکدشت است.

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

اعضای مرکز روز ۲۰ مهرماه با حضور در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری پاکدشت در جشن روز جهانی کودک به همت مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با حضور حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت، مهدیه نعمتی و طاهره آقا خانی اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، کودکان، والدین و مربیان مهدهای کودک برگزار شد، شرکت کردند.

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

شهردار پاکدشت در این مراسم گفت: کودکان به عنوان سرمایه ویژه انسانی در یک شهر و همچنین پایه و اساس یک جامعه هدفمند، باید مورد توجه قرار گیرند و آموزش‌های شهروندی برای این قشر حساس همواره در اولویت‌های مدیریت شهری قرار دارد.

مجریان این جشن بهزاد فراهانی مجری صدا و سیما و صدیقه سیری مربی مسئول مرکز پاکدشت بودند و لحظات شاد و دلپذیری را برای کودکان آفریدند.

هفته ملی کودک در مرکز پاکدشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =