برگزاری پویش مردم نهاد پرواز بادبادک‌ها

مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری شهرستان تفت با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پویش پرواز بادبادک‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط بین کودکان و به یاد کودکان مظلوم و ستم‌دیده غزه، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تفت و مشارکت ادارات و گروه مردمی در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک در رودخانه فصلی تفت برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 برگزاری پویش مردم نهاد پرواز بادبادک‌ها

در این پویش، کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود، در دو بخش بادبادکهای دست‌ساز و آماده، لحظات نابی را رقم زدند که باد شدید و ریزگرد هم حریف مهربانی و همدلی مردم نشد و با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم، شاهد پرواز بادبادکهایی بودیم که در آسمان آبی زیبای شهر تفت، اوج گرفتند تا پیام حمایت از کودکان غزه را به جهانیان برسانند و خواستار صلح و دوستی و آرامش شدند که در بیانیه حقوق کودک آمده است.

دربخشی از این پویش، کودکان دل‌نوشته‌های خود را خطاب به کودکان غزه نوشتند و از این طریق ابراز همدردی کردند که مقرر شد بعد از بررسی، به دل‌نوشته‌های برگزیده، هدایایی تقدیم شود که هدایای این بخش از سوی امیرعظیم صحت‌مند رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد، اهدا خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های این پویش، اجرای علی سعادتمند و آیناز امیدبخش دو عضو فعال کانون پرورش فکری تفت، بود که مطلبی با عنوان "سلام به دوستان فلسطینی‌ام" را قرائت کردند و اینگونه ارادت خود را به کودکان فلسطینی و غزه، ابراز داشتند. در پایان به صاحبان چهار بادبادک که بیشترین اوج را در این پویش داشتند و ۲۰ کودکی که با موضوع حمایت از کودکان فلسطینی، بادبادکهای خود را به آسمان فرستادند، جوایزی، اهدا شد. اجرای این پویش مردم نهاد توسط  محمدعلی مومنی از اعضای ارشد کانون پرورش فکری و از مجریان تفت بود.

 برگزاری پویش مردم نهاد پرواز بادبادک‌ها

حمیدرضا فلاح معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، حسن آتش‌افروز رئیس اداره ورزش و جوانان، قاسم گلشن از هلال احمر، ناصر دهقانی عضو شورای شهر تفت،‌ ابوالفضل دهشیری از سپاه پاسداران شهرستان، مهدی جاور نماینده هیئت ورزش‌های همگانی و رئیس کمیته پرواز کایت استان در این برنامه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =