کد خبر: 332415
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
بازدید 246
برگزیدگان مسابقه استانی «نمای سوگ» معرفی شدند

در پی برگزاری مسابقه عکاسی استان «نمای سوگ» به همت واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در ماه محرم امسال، برگزیدگان این رقابت هنری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ۱۴ برگزیده مسابقه استانی «نمای سوگ» معرفی شدند.

در پی انتشار فراخوان این مسابقه بیش از ۳۵۰ اثر از شرکت کنندگان شامل اعضای کودک و نوجوان، اعضای ارشد ، مربیان و شرکت کنندگان بخش آزاد به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری ۱۴ اثر برگزیده شناخته شد.

سینا لشگری و هانیه صادقی از مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد با مربی‌گری نرگس لشگری و محمد مهدی اسلوب و محسن لشگری از همان مرکز با مربی‌گری زهرا لشگری، طاها رحیمی مهربان از مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با مربی‌گری اقدس حسینی، محمدصادق بیات از مرکز فرهنگی و هنری  شماره دو کانون تاکستان با مربی‌گری فاطمه رحمانی، زینب آخوندی از مرکز فرهنگی و هنری  شماره سه قزوین با مربی‌گری نرگس پیله فروشها، سارا محمدی  و نازنین خادمیان از مرکز فرهنگی و هنری  شماره یک آبیک به ترتیب  با مربی‌گری مریم عابدزاده و زهرا یکه فلاح و محبوبه آذربایجانی از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری فاطمه فارسی و در بخش مربیان زهرا یکه فلاح، لیلا یکه فلاح ، آزاده آقامیرربها و مجتبی اصغریان برگزیدگان این مسابقه هستند.

پاس داشت، ثبت و حفظ آیین ها و مراسم های مذهبی و توانمند سازی اعضای کودک و نوجوان در زمینه عکاسی اجتماعی از اهداف برگزاری این مسابقه بود که با موضوع عزاداری های تاسوعا ، عاشورا ،  شام غریبان و اربعین حسینی و آیین و رسوم ملی و محلی درعزاداری‌های سیدالشهدا (ع) در تکیه‌ها، هیئت ها و روضه‌های خانگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =