داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کانون شناخته‌شدند

داوران مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی‌شدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، هنرنمایی قصه‌گویان بخش‌های مختلف مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان گیلان، از سوی ۵ فعال و صاحب‌نظر این عرصه داوری‌می‌شود.

برهمین اساس نیز «حسین قربان‌زاده» نویسنده، منتقدادبی، داور و مدرس قصه‌گویی، «مهدی مردانی»، نویسنده، مدرس و برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی و «الهام‌کمال‌پور»، داور، مدرس و برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی،  قصه‌های بخش‌ ملی(مدرن و کلاسیک) را داوری‌می‌کنند.

در این میان، داوری بخش آیینی‌سنتی مرحله استانی جشنواره بیست‌وپنجم را «مهدی‌مردانی»، «حسین‌قربان‌زاده» و «امیر تنها»، برگزیده و فعال عرصه قصه‌وقصه‌گویی برعهده‌خواهندداشت.

«متین‌حسنی» مدیر و مدرس مدارس استثنایی، «حسین قربان‌زاده» و «مهدی مردانی» هم هنرنمایی قصه‌گویان بخش ملی (زبان ااشاره) را به داوری می‌نشینند.    

مرحله استانی این‌رویداد فرهنگی‌هنری از ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان گیلان در رشت صورت‌می‌گیرد و در این میان، ۷۵ قصه‌گو در بخش‌های مختلف جشنواره به هنرنمایی می‌پردازند.

شایان‌ذکراست، مرحله پایانی  بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا در یزد برگزارمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =