برترین‌های جشنواره شهید رجایی در استان خراسان رضوی اعلام شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی در سومین سال متوالی رتبه نخست گروه فرهنگی، علمی و آموزشی جشنواره شهید رجایی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، کانون استان رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را برای سومین سال متوالی کسب کرد.

ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون با اعلام این خبر گفت: جشنواره شهید رجایی هر ساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان متولی اصلی با مشارکت جمع کثیری از شرکت‌ها، ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن از یک سو ترویج و توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی ،کیفیت‌بخشی به خدمات و ارتقای بهره‌وری است و از سوی دیگر خلق فرصتی برای تقدیر از خدمتگزاران دولت می‌باشد. مدیرکل کانون با اشاره به اینکه این جشنواره معیار مناسبی برای نیل به اهداف و اجرای فرهنگ پاسخگویی می‌باشد گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت استان از عملکرد و فعالیت‌های دستگاههای اجرایی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کانون توانست برای سومین سال متوالی در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی حائز رتبه اول شود و این حاصل تعهد کاری و اخلاقی همکاران در کانون است و امیدوارم در آینده نیز در عرصه ارائه خدمت فرهنگی به جامعه هدف همچون سال‌های قبل موفق عمل کنیم.

جشنواره شهید رجایی سنجشی برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در تحقق برنامه های دولت است و هرساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اداری در شاخص‌های عملکردی در دو شاخص تخصصی و عمومی برگزار می‌شود و در آن از دستگاههای برتر تقدیر به عمل می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =