«در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» به جشنواره تئاتر فجر راه‌یافت

تئاتر «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان به مرحله استانی جشنواره تئاتر فجر راه‌یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، تئاتر «در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» به کارگردانی مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان و بازیگری محمد مظلومی عضو ارشد کانون برای مخاطب بالای ۱۴ سال به مرحله استانی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

بنابر این خبر، از میان ۴۱ گروه شرکت کرده در این رقابت تنها هفت گروه به مرحله استانی رسیدند و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان یکی از آن‌ها بود و از ۲۶ تا ۲۹ آبان به میزبانی سیرجان با دیگر گروه‌ها رقابت می‌کند.

داستان «درکنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» روایتی چند بعدی از زندگی چند شخصیت است و درباره‌ی مردی به نام فرشاد منجزی هست که در اوایل جوانی‌اش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌رود و ...

یادآور می‌شود نمایش «دستمال سفید» اثر دیگری از مهرداد حدادی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان سال گذشته در بخش‌های بازیگری زن و مرد، کارگردانی و طراحی صحنه جایزه گرفت.

«در کنج جمجمه، جایی که خواب لانه می‌کند» به جشنواره تئاتر فجر راه‌یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =