کد خبر: 334146
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
پویانمایی «ده سالگی» تندیس جشنواره چندرسانه‌ای میراث را دریافت کرد

تندیس میراث و دیپلم افتخار بخش پویانمایی دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث ‌فرهنگی به انیمیشن «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با تکنیک استاپ‌موشن به تهیه‌کنندگی امور سینمایی کانون ساخته شده است.

بر همین اساس در دومین دوره از این جشنواره ۱۴ کارگاه همراه با پرسش و پاسخ با استقبال شرکت‌کنندگان برپا شد که ۱۰ کارگاه در قزوین و چهار کارگاه در تهران برگزار شد.

نمایش ۱۴۰ اثر سینمایی از جمله ویژگی‌های دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث ‌فرهنگی بود.

داوری بخش سینمایی، آثار کوتاه و پویانمایی این جشنواره را مصطفی پورعلی، رضا دبیری‌نژاد، مهین جواهریان، سیمون سیمونیان، فاطمه فلکیان، نیما عباسپور و عطاالله مجابی بر عهده داشتند.

پویانمایی «ده سالگی» تندیس جشنواره چندرسانه‌ای میراث را دریافت کرد

جشنواره میراث فرهنگی شامل بخش‌های رادیویی، تلویزیونی، آثار ترکیبی تلویزیونی، پویانمایی تلویزیونی و نمایش خانگی، هنرهای نمایشی، واقعه‌خوانی، تئاتر عمارت، نمایش‌نامه‌نویسی، پویش «میراث‌بانان کوچک»، سینمایی، فیلم کوتاه و پویانمایی بود.

آیین پایانی دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی، عصر روز جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی، استاندار قزوین، هنرمندان و اهالی رسانه و جمعی از مردم در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

یادآوری می‌شود در این مراسم جمعی از مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران جشنواره نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =