«مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت»، عنوان ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش سال ۱۴۰۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های پانزدهمین دوره هفته پژوهش این مجموعه فرهنگی با شعار «مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت» خبرداد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی، با اعلام این خبرگفت: ویژه‌برنامه‌های پانزدهمین دوره هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزارمی‌شود.

مدیرکل کانون استان گیلان در ادامه، «مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت» را عنوان ویژه‌برنامه‌های این ایام عنوان‌کرد و با اشاره به جایگاه جستجوگری، خلاقیت‌ورزی و نوآوری در فعالیت‌های این مجموعه اظهارکرد: هفته پژوهش بستری برای بررسی روند توسعه و پیشرفت فعالیت‌های پژوهشی و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها در این حوزه به‌شمارمی‌رود.

میرعظیمی دراین میان، به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفته پژوهش اشاره‌داشت  و از برگزاری نشست‌های پژوهشی با عنوان« نگاه‌نو» و «لذت‌کشف»، ویژه اعضا خبرداد.

تجلیل از مربیان و اعضای فعال در عرصه پژوهش، انتشار فراخوان دست‌سازه‌های خلاق، راه‌اندازی آزمایشگاه کوچک من، بازدید اعضا از مراکز علمی و پژوهشی و همچنین، فراهم‌سازی زمینه بازدید دانش‌آموزان از مراکز کانون پرورش فکری و برپایی کارگاه‌های پژوهش‌محور، ازدیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون گیلان است که در صحبت‌های میرعظیمی به آن اشاره‌شد.

وی درهمین‌حال از برگزاری نشست‌های «تفکر فلسفی» و «گام‌به‌گام تا پژوهش» با حضور اعضای نوجوان سخن‌گفت و معرفی کتاب‌های مناسب به مخاطبان و برگزاری نمایشگاه دست‌آوردهای علمی مربیان و اعضا با عنوان «می‌خواهم‌بدانم چرا...» را از جمله برنامه‌های هفته پژوهش عنوان‌کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، ایجاد بسترهای مناسب برای ورود کودکان ونوجوانان به فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط‌زیست و پسماند را یک اولویت دانست و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی با این موضوع و اندیشیدن تمهیدات لازم برای بازدید آینده‌سازان از مراکز بازیافت زباله و مدیریت پسماند را گامی برای نیل به این هدف خواند.

«مسأله‌شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت»، عنوان ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =