اعضای پژوهش‌گر کانون پرورش فکری گیلان خوش‌درخشیدند

۴عضو پژوهش‌گر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان برگزیده بخش اعضای پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون را ازآنِ خود کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و برگزیدگان بخش‌خای پایان‌نامه، جستار، مقاله، اقدام‌پژوهی و پژوهش اعضا، معرفی‌شدند.

برهمین‌اساس نیز «علی رفیع‌زاد»، « هومان خدابنده» و «علی اصغررحمتی» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت با ارایه پژوهشی تحت عنوان«آتش بال هفتم» و در سایه راهنمایی‌های معصومه ابراری، مربی‌فرهنگی این کانون، در جمع اعضای پژوهش‌گر و برگزیده معرفی‌شدند.

این‌درحالی است که «زهرا رمضان‌زاده»، عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون رشت از دیگر اعضای پژوهش‌گر کانون گیلان بود که با راهنمایی فاطمه گُل‌گُلی، مربی‌مسئول این کانون با ارایه پژوهشی با محوریت «حفاظت از محیط‌زیست»، عنوان عضو برتر کانون کشور در عرصه پژوهش و جستجوگری را از آنِ خودکرد.

گفتنی‌است، پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به‌همت  اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی این ویژه‌برنامه به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =