کد خبر: 334583
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
بازدید 262
برگزیدگان سوگواره ملی بچه‌های اربعین اعلام شدند

مراسم پایانی سوگواره ملی بچه‌های اربعین با اعلام و تقدیر از ۹ برگزیده در بخش قصه‌گویی و هشت برگزیده در بخش ویدئو پادکست و ۱۰ برگزیده بیست‌ و یکمین همایش استانی آفرینش‌های عاشورایی در بخش‌های داستان، نقاشی و عکس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، الهام دارابی، زهرا استاد نارویی و طیبه اعتمادی هیات داوران بخش قصه‌گویی اولین سوگواره ملی بچه‌های اربعین، آیناز فتحی از اردبیل، امیرعلی عطاالهی از تهران، هستی مددی از کرمان، ساجده تیموری از گلستان و نوشین نیک‌راه، طناز رئوفی‌نژاد، فائزه جعفری، مهدی مافی و نازنین‌زهرا محمدرحیمی از قزوین را برگزیده اعلام کردند.

همچنین، ستایش حسین‌زاده، طنین رحیمی، هستی مومن‌زاده از البرز، مریم صفایی از قزوین، محدثه زارع از گیلان و آرتین صابری، حنانه بهرامی، مهدیه امجدیان از کرمانشاه با نظر علیرضا آقایی، امین شجاعی و فائزه خسروی هیات داوران بخش ویدئوپادکست برگزیده شناخته شدند.

این در حالی است که، از دنیا یارمحمدی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و آزاده آقامیربها و زهرا یکه‌فلاح از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین که بیشترین آثار ارسالی به سوگواره را داشتند تقدیر شد.

بر همین اساس، برگزیدگان بیست‌ و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی در بخش داستان محمد صدرا محمدحسنی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک راور، یسنا رجبی از کانون پرورش فکری پاریز، آتنا رضازاده از کانون پرورش فکری شماره یک بردسیر و ریحانه عرب‌پوراز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند اعلام و تقدیر شدند.

در بخش نقاشی بیست و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی، آتنا ابراهیمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرچشمه، مرجان مهرابیان از کانون پرورش فکری شماره ۲ کرمان و مریم پاریزی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز با نظر داوران برگزیده شناخته شدند.

برگزیدگان بخش عکاسی این همایش، مهسا طالبیان و نازنین‌زهر ا محمدپور اعضای انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کرمان و مهدی خدادادنژاد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنبرآباد بودند.

همچنین، از طیبه پورامینایی و پروین شعبانی مربیان مراکز پاریز و شهداد برای ارسال بیشترین آثار نقاشی و قدسیه زنگی‌آبادی مربی مراکز کرمان برای ارسال بیشترین اثر عکاسی و سکینه ملکی مربی مرکز پاریز برای ارسال بیشترین اثر قصه‌گویی و ویدئوپادکست و شهربانو برزگر مربی مرکز پاریز، ریحانه یزدانی مربی مرکز زرند و تابنده نخعی مربی مرکز راور برای ارسال بیشترین اثر داستانی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =