درخشش مربیان و اعضای کانون گیلان در اولین سوگواره عاشورایی «راه روشن»

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در سوگواره عاشورایی«راه روشن» ۱۱ عنوان برگزیده و شایسته قدردانی را ازآنِ خودکردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، آیین پایانی نخستین سوگواره عاشورایی«راه‌روشن» روز پنج‌شنبه،  ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در  مجتمع فرهنگی‌هنری امام خمینی (ره) بخش سنگر شهرستان رشت صورت‌گرفت و ۱۱ نفر از مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع برگزیدگان و شایستگان قدردانی، تجلیل‌شدند.

درخشش مربیان و اعضای کانون گیلان در اولین سوگواره عاشورایی «راه روشن»

برهمین اساس نیز «ترانه فرحناک» و «مریم تهذیبی» از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون لشت‌نشاء به‌ترتیب عنوان برگزیده بخش داستان کوتاه و دل‌نوشته را به خود اختصاص‌دادند و «ملیسا احمدی» عضو مرکز شماره ۲ کانون آستارا و «مبینا سیاسوها»، از مرکز شماره ۱ کانون این شهرستان، در جمع شایستگان قدردانی بخش داستان‌کوتاه، با محوریت امام رضا (ع) معرفی‌شدند.

هیئت داوری هم‌چنین، دربخش داستان‌کوتاه با محوریت ماه محرم، «شیوا کاظمی» از کانون ماسال را صاحب اثر برتر و  «سارین سلامی» از مرکز شماره ۱ کانون آستارا را شایسته قدردانی شناخت و «سید سعیده ابراهیمی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لشت‌نشاء را شایسته قدردانی بخش دل‌نوشته با موضوع ماه محرم اعلام‌کرد.

این درحالی است که در بخش اربعین،  «حنانه‌سادات هجرتی» عضو مرکز شماره ۳ کانون رشت در جمع شایستگان قدردانی عرصه داستان‌نویسی قرارگرفت و «روشان گیلان‌نژاد» از مرکز شماره ۱ کانون انزلی نیز عنوان شایسته قدردانی در زمینه خاطره‌نویسی را به‌خود اختصاص‌داد.

«یکتا رحمتی» عضو مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت نیز از جمله شرکت‌کنندگان در این سوگواره بود و از سوی هیئت‌داوران، عنوان  شایسته قدردانی عرصه خاطره‌نویسی با محوریت عاشورای حسینی کسب‌کرد.

گروه داوری درهمین‌حال، نسبت به اعلام برترین‌های گروه سنی بزرگ‌سال اقدام‌کرد و فاطمه گُل‌گُلی، مربی‌مسئول  و طاهره همایونی، مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را به‌ترتیب  در بخش‌های خاطره‌نویسی  با موضوع «ماه محرم» و «اربعین» برگزیده معرفی‌کرد.

گفتنی‌است، پوستر نخستین سوگواره سوگواره عاشورایی «راه روشن» ۲۴ مهر سال ۱۴۰۲ از سوی بخشداری سنگر شهرستان رشت برای گروه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگ‌سال منتشرشد.

 محرم، عاشورا و اربعین در قالب (داستان کوتاه ، خاطره‌نویسی، دل‌نوشته ) و در بخش ویژه : امام رضا (ع) ، در قالب (داستان کوتاه ، خاطره نویسی، دلنوشته ) از موضوع‌های محوری قیدشده در پوستر این سوگواره به‌شمارمی‌رفت.

شایان‌ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در این حرکت فرهنگی و ارزشی حضوری چشمگیرداشت و ۳۰ اثر مربیان و اعضای این مجموعه به دبیرخانه این سوگواره دربخشداری سنگر ارسال‌شد.

درخشش مربیان و اعضای کانون گیلان در اولین سوگواره عاشورایی «راه روشن»

درخشش مربیان و اعضای کانون گیلان در اولین سوگواره عاشورایی «راه روشن»

درخشش مربیان و اعضای کانون گیلان در اولین سوگواره عاشورایی «راه روشن»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =