نشست آموزشی خانواده با محوریت فرزندپروری

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر، نشست آموزشی فرزندپروری را با همکاری شبکه بهداشت شهرستان و همراهی خانواده‌ها برگزارکرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست باهدف افزایش تعامل و هم‌گرایی مربیان و اولیای اعضا و در جهت ایجاد ‌بسترهای مناسب برای کشف و پرورش توان‌مندی‌های نسل کودک و نوجوان صورت‌گرفت.

تعامل و مشارکت با شبکه بهداشت شهرستان نیز از شاخصه‌های این نشست آموزشی در هفته پژوهش بود و سیده‌ مریم پورسید، از کارشناسان سلامت روان این مجموعه نیز به ارایه آموزه‌هایی در ارتباط با فرزندپروری پرداخت.

 نشست آموزشی خانواده با محوریت فرزندپروری

براساس این گزارش، شیوه‌های فرزندپروری، اصول توجه و عشق‌ورزی به فرزند و روش‌های قانون‌گذاری تربیتی، از موضوع‌هایی بود که در صحبت‌های میهمان برنامه مورد توجه قرارگرفت.

پورسید درعین‌حال، از ضرورت نظارت و کنترل بر عملکرد فرزندان صحبت‌کرد و مدیریت هیجان و هم‌چنین، آموزش اصول« نه‌گفتن» به کودکان ونوجوانان را یک ضرورت خواند.

او دراین میان به پرسش‌های اولیای اعضای کانون رودسر پاسخ‌گفت و راهکارهایی برای تربیت نسلی توان‌مند و آگاه ‌ارایه‌داد.

گفتنی است، این نشست ۲۰ آذر  ۱۴۰۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر صورت‌گرفت و درپایان مقرر شد تا با همکاری شبکه بهداشت و مشارکت خانواده‌ها، زمینه برگزاری مستمر و ماهانه این هم‌نشینی‌های تربیتی فراهم‌شود.

 نشست آموزشی خانواده با محوریت فرزندپروری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =