اجرای نمایش لنگه ی بی لنگه بعد از دو ماه و نیم همچنان ادامه دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از ادامه اجرای نمایش لنگه‌ی بی لنگه در پی استقبال کودکان بیرجندی از این اثر نمایشی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی ،طاهره حمیدی مدیر کل استان با اعلام این موضوع گفت : این نمایش که بر اساس ایده ای از کتاب لنگه کفش بنفش فرهاد حسن زاده بازآفرینی شده، از ۱۵ مهرماه به مناسبت هفته ی ملی کودک به کارگردانی نازنین ندا، نویسندگی راضیه حسینی وکاری از اعضای ارشد مرکز شماره یک بیرجند روی صحنه رفت.

حمیدی گفت : تا کنون این نمایش به همت انجمن نمایش خراسان جنوبی و مرکز شماره یک بیرجند بیش از ۵۰ اجرا داشته است که مورد استقبال قریب به ۳۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهر بیرجند قرار گرفته است.

طاهره حمیدی افزود: علاوه بر این ،نمایش برای کودکان کار، دانش آموزان با نیازهای ویژه و مراکز خیریه نیز چند نوبت اجرا شده است .

شایان ذکر است شخصیت‌های این نمایش دو موش، کفش، کلاغ دوره گرد و نویسنده هستند که با عروسک گردانی «زینب مینا»، «درسا درانی پور»، «زینب اکبری»، «مریم پردلیان»، «ساجده یوسفی پور»، «عارفه شرکت» و «سیمین سندروس» نقش آفرینی کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =