۱۰۸ هزار دانش آموز ابتدایی ظرفیتی مناسب برای فعالیت های مشترک کانون و آموزش و پرورش است

دیدار مدیر کل کانون کانون پرورش فکری با مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در این دیدار سید علی حسینی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، از وجود ۱۰۸ هزار دانش آموز دختر و پسر ابتدایی ظرفیتی مناسب برای فعالیت های عقیدتی، آموزشی، فرهنگی، هنری، و تربیتی در راستای پرورش انسان تمام ساحتی فرهنگی برای خدامین نظام تعلیم و تربیت و کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان یاد کرد.

 وی،افزایش سطح تعامل دو دستگاه مهم تربیتی، یعنی آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی،زمینه ساز رونق فعالیت های تربیتی،آموزشی، عقیدتی، فرهنگی، هنری و مهارت افزایی کودکان، نوجوانان وجوانان در راستای توسعه و تولید محصولات دانش بنیان می شود.

به گفته حسینی، دو نهاد انقلابی آموزش و پرورش و کانون در سایه تعامل، همکاری و همفکری گسترده، بذر ایمان و امید را در دل آینده سازان انقلاب اسلام ایران می کارند.

در ادامه طاهره حمیدی مدیر کل کانون ضمن گرامی داشت روز بصیرت و دهه مقاومت، بیان کرد: درحال حاضربیش ازشش هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی به عضویت کانون های زبان زیر مجموعه کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان که از برند بین المللی برخوردار است، درآمده اند. مدیر کل کانون با اشاره به استقبال بالای دانش آموزان دختر و پسر دوره های ابتدایی شهرها و روستاهای استان از پویا نمایی بچه زرنگ، عنوان کرد: فروش انیمیشن سینمایی بچه زرنگ از مرز ۵۰ میلیارد تومان در سطح کشور گذشته است و در مناطق شهری، روستایی و به ویژه برای کودکان مرزنشین استان همچنان ادامه دارد.

حمیدی تصریح کرد، در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار دانش آموز دختر و پسر از ظرفیت ظرفیت کتاب خانه های سیار کانون، استفاده کردند. وی، از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان در راستای اجرای برنامه های سلامت اجتماعی از محل آسیب های اجتماعی در خصوص پوشش محلات هدف تسهیل گری که جهت طرح هر کلاس یک قفسه کتاب برای تجهیز کتاب خانه های کلاسی مدارس محله های محروم شهر های بیرجند و قاین، خبر داد. و استفاده از ظرفیت چهار آسمان نمای دیجیتال در خراسان جنوبی جهت استفاده دانش آموزان گفت و افزود: کیفیت بخشی، عمق دهی به برنامه ها و تأثیر گذاری فعالیت ها در ابعاد مختلف زندگی اعضا، به ویژه دانش آموزان، مهم ترین رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیر کل کانون، با بیان این که آموزش های کانون غیر مستقیم و با مشارکت خانواده ها صورت می پذیرد، خاطر نشان کرد: روابط عمومی هنر هشتم و مکمل هفت هنر دیگر است که هم زمان زبان گویا، چشم بینا و پل ارتباطی جامعه هدف با مسئولین نیز به شمار می رود.

در پایان مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکمل یکدیگر در فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی هستند و دسترسی آزاد به اطلاعات و شفافیت فعالیت ها ثمره ی همکاری کانون و آموزش و پرورش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =