درخشش اعضای کانون گیلان در جشنواره ملی‌ شعر، داستان و سروده‌های محیط‌زیست

اعضای مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان بندرانزلی استان گیلان، عنوان برگزیده و چهارمی دومین جشنواره ملی شعر، داستان و سروده‌های محیط‌زیست را از آنِ‌خودکردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، آیین پایانی این جشنواره ملی که به‌همت اداره‌کل حفاظت از محیط‌زیست استان قزوین‌ فراخوان‌شد، با موفقیت هلیارحمتی و سنا سوناز، از اعضای مرکزفرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری پرورش فکری کودکان و نوجوانان انزلی همراه‌بود.

براساس این گزارش، «هلیارحمتی»، عضو نوجوان کانون گیلان در میان ۱۱۹ شرکت‌کننده با ۱۴۲ اثر، به‌عنوان برگزیده بخش داستان‌نویسی دومین جشنواره ملی  شعر، داستان و سروده‌های محیط زیست انتخاب‌شد و «سناسوناز»، عضو کودک این مجموعه فرهنگی در میان ۱۴۷ شرکت‌کننده با ۲۶۳ اثر،  عنوان چهارمی بخش شعر و سروده‌های زیست‌محیطی این جشنواره را به‌خود اختصاص‌داد.

گفتنی‌است، فراخوان جشنواره ملی‌ شعر، داستان و سروده‌های محیط‌زیست شهریور سال ۱۴۰۲ منتشرشد و جلوه‌های زیبایی طبیعت و محیط‌زیست، کودک و محیط‌زیست، حفاظت از آب و خاک و هوا به‌عنوان منابع پایه و اهمیت نقش و جایگاه تالاب‌ها و جنگل‌ها، از محورهای موضوعی این جشنواره به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =