فراخوان ادبی و هنری "آب، رنگ زندگیست"

فراخوان "آب، رنگ زندگیست" با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب با بهره‌مندی از ظرفیت مدارس استان آذربایجان شرقی در دو بخش هنری و ادبی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب و با بهره‌مندی از ظرفیت مدارس ابتدایی استان آذربایجان شرقی در دو بخش هنری و ادبی منتشر شد.

بخش هنری این فراخوان ویژه گروه‌های سنی کودکان (۷ تا ۱۱ سال) در بخش نقاشی - نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ سال) در دو بخش نقاشی و عکاسی که نقاشی با موضوعات "آب، رنگ زندگیست" و "صرفه‌جویی آب" و عکاسی  با موضوعات"آب، رنگ زندگیست" ، "مصرف بهینه‌ آب" و "صرفه‌جویی" و بخش ادبی آن کودکان (۷ تا ۱۱ سال): تک جمله ادبی و نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ سال): دلنوشته، شعر، داستان و خاطره با موضوعات "دنیا با آب زیباست" ، "اگر آب نباشد" ، "دنیای بدون آب نمی‌خواهم" ، "من مراقب جان آب هستم زیرا..." ، "زمین با آب زنده است" ، "آب را گِل نکنیم" ، "قدر آب را می‌دانم چون. . ." ، "من نگهبان آب و آبادانی هستم" و "بی‌آبی یعنی بیابان بی‌انتها" منتشر شده است.

این فراخوان با همکاری آموزش و پرورش و آب و فاضلاب استان منتشر و برگزیدگان این فراخوان همزمان با دهه مبارک فجر با اهدای جوایز نقدی معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان تا ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود از طریق شبکه مجازی شاد به شماره ۰۹۰۲۷۵۹۷۴۷۴ ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =