دل‌های غمگین همکاران و اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در سوگ کودکان و نوجوانان کرمانی

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در هفتمین روز شهادت کودکان و نوجوانان گلزار شهدای کرمان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آنان، این جنایت بزرگ را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه هفتمین روز شهادت کودکان و نوجوانان کرمانی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان برگزار شد.

در ادامه برگزاری مراسم یادبود در سراسر ایران، همکاران و اعضای مراکز نیز با برنامه‌هایی نظیر تلاوت قرآن، ختم صلوات، دل‌نوشته، کاردستی، بحث آزاد، معرفی وقایع و ایام و ذکر فاتحه، به همسالان شهید خود عرض ارادت کردند.

اعضا در این روز و در قالب بحث آزاد در مورد چنین رویدادهای هولناکی با مربیان خود سخن گفتند و به این نتیجه رسیدند که دشمنان توان رویارویی مستقیم با ایران قدرتمند را ندارند و به همین دلیل با اجرای چنین جنایت‌هایی قصد دلسرد کردن مردم را دارند که البته مردم بارها و بارها ثابت کرده‌اند هیچگاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و با قدرت به پیش می‌روند.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان ویژه برنامه‌های خود، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و همدردی با خانواده‌های شهیدان، دست‌سازه‌های خود را به دوستان شهیدشان تقدیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =