قدردانی از اقدامات فرماندار میرجاوه(سیستان و بلوچستان) به سبب انجام فعالیت‌ها با رویکرد کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جلسه با فرماندار شهرستان مرزی میرجاوه از اقدامات فرهنگی وی مبتنی بر فعالیت‌های کانون قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه مدیرکل کانون استان با فرماندار میرجاوه برگزار شد.

محمدرضا سالاری در این جلسه گفت: داشتن دغدغه‌های فرهنگی، از سوی مسئولان، مسئله ارزشمندی است که برکت آن به کودکان و نوجوانان می‌رسد.
مدیرکل کانون استان در ادامه «نگاه نو» به مسایل را یکی دیگر از ویژگی‌های مسئولان تاثیرگذار دانست و از فرماندار میرجاوه به سبب داشتن چنین دیدگاهی قدردانی کرد.
سالاری سپس با بیان این نکته که هم‌افزایی و همدلی مسئولان در حوزه کودک و نوجوان، می‌تواند زمینه را برای رشد و توانمندی آنان فراهم کند، عنوان کرد: اجرای صحیح و موثر فعالیت‌های فرهنگی راه را بر بسیاری از مشکلات می‌بندد و این میسر نمی‌شود مگر با احساس مسئولیت همه کسانی که دل در گرو خدمت دارند.
در ادامه مهدی جمشیدزهی، فرماندار میرجاوه نیز از مربیان کانون به سبب نگاه پرورشگرانه به کودکان و نوجوانان تشکر کرد و گفت: با توجه به اعتقادی که به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارم، همواره مخاطبان را برای حضور در کانون تشویق می‌کنم.
گفتنی است مدیرکل کانون در جریان سفر به میرجاوه، هم‌چنین، از مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان بازدید و از همکاران مرکز و اعضای فعال آن با اهدای لوح و جایزه تقدیر کرد.

قدردانی از اقدامات فرماندار میرجاوه(سیستان و بلوچستان) به سبب انجام فعالیت‌ها با رویکرد کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =