فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز اثرگذار است

رئیس ستاد اقامه نماز استان، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز را اثرگذار عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز استان و شورای اقامه نماز کانون در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با ترویج و تعمیق فرهنگ نماز بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانی رییس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی با تقدیر از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را اثرگذار دانست و بر اهمیت توسعه کمی و کیفی آن تاکید کرد.
وی این فعالیت‌ها را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ نماز عنوان نمود.
در این جلسه علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ترویج نماز تاکید کرد: این برناماها علاوه بر کانون برای مخاطبان و مراجعه کنندگان به مراکز کانون نیز اجرا می‌شود.
وی در عین حال تصریح کرد همه ساله فراخوانی با موضوع نماز و در محورهای فرهنگی هنری و ادبی با هدف آموزش غیرمستقیم و ترویج فرهنگ نماز به مراکز کانون استان ارسال می‌شود.
در این جلسه معاونان اداری و مالی، فرهنگی، مسئول کانون زنان، مربی مسئول مجتمع کانون تبریز، کارشناسان فرهنگی، رابط فعالیت‌های نماز و مسئول حراست کانون استان به عنوان دبیر شورای اقامه نماز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه نماز را ارائه کردند.
معاونان ستاد اقامه نماز استان نیز در خصوص انتظارات این ستاد از دستگاه‌های دولتی در حوزه ترویج فرهنگ نماز نکاتی را مورد تاکید قرار دادند.

فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز اثرگذار است

فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز اثرگذار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =