کد خبر: 335958
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
مدیر کل جدید کانون خراسان جنوبی منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی مدیرکل جدید کانون استان خراسان جنوبی را منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی : حامد علامتی بر اساس این حکم‌ مدیرکلی کانون استان خراسان جنوبی را به‌ مهدی مظهری واگذار کرده است.

در این حکم‌ مأموریت اصلی و محوری این مدیر تلاش برای رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان عنوان و از وی خواسته شده است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان استان‌ و با پیگیری، زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان را با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی فراهم کند.

برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از دیگر نکته‌هایی است که در این حکم، بر توجه به آن تاکید شده است.

مدیرعامل کانون همچنین از این مدیر جدید خواسته است تا از تجربه‌های نیروهای پرتوان و باتجربه و مربیان علاقه‌مند و نیروهای جوان و انقلابی و مومن و بااستعداد و علاقه‌مند و عاشق‌کار برای نوجوانان و کودکان استفاده کند.

علامتی در ادامه یادآور شده است که مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی و خطی و سیاسی همواره باید مد نظر مدیر قرار بگیرد در عین حال همت خود را باید صرف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است مدیرکل منصوب‌شده با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری« مدظله العالی»، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رییس جمهوری محترم، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»،« پاک‌دستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری‌» دولت مردمی و مجاهدت و همراهی همکاران ستادی و استانی و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارد.

براساس این گزارش مهدی مظهری که جایگزین طاهره حمیدی در کانون استان خراسان جنوبی شده، دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای اسلامی(نقاشی ایرانی) از دانشگاه تربیت مدرس تهران پیش از این مسئولیت‌هایی مانند ریاست گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شبکه برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مدیر مسئولی نشریه دانشجویی «کلمه» بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران را در کارنامه سابقه‌های خود ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =