برگزاری باشگاههای کتابخوانی در مراکز کانون خراسان جنوبی

معرفی خلاق و متنوع کتاب ها در باشگاه‌های کتابخوانی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ درآخرین ماه از آخرین فصل سال باشگاه‌های مختلفی با هدف یادگیری و کنشگری که کمک می کند تا اعضا به کتاب ها متعهد شده روابط خود را رشد دهند دوستان جدید و هم سو پیدا کنند و درباره ی مسائل خاص به بارش فکری بپردازند و راهکارهای عملی آن را تجربه کنند و کتابخوان‌های بهتری شوند در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

در مرکز سرایان باشگاه کتابخوانی بر بال اندیشه مجموعه عروسیه عروسی مجموعه ای از اشعار شاعران برجستۀ کودکان و نوجوانان که تلاش کرده اند تا در مجموعۀ دیگری از «مجموعۀ ترانه های خانه» از عروسی عروسک ها، کلاغ ها و شاپرک ها و از دیمبل دیمبل عروسی آدم ها برای بچه ها شعر بسرایند معرفی و روخوانی شد و اعضا با سازهای مختلف ضمن خواندن اشعار همراهی کردند، همچنین کتاب سنجاق ها که نمونه هایی از کاردستی های درست شده با سنجاق ها، طرحهای ارائه شده، علاوه بر ارضاء نیازهای روحی مخاطب، حس خود باوری و اعتماد نفس را در آنها افزایش می دهد معرفی گردید.

در مرکز فردوس باشگاه کتابخوانی کاوشگران، کتاب عمو میر که یکی از مجموعه داستان‌هایی از تاریخ معاصر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و بینش علمی کودکان و نوجوانان را رشد می‌دهد و دریچه تازه و شگفت‌انگیزی به تخیل و کنجکاوی آنان باز می‌کند تا بتوانند با خودباوری و خلاقیت، نقش‌آفرین فردایی بهتر باشند معرفی شد.

در مرکز قاین باشگاه با من بخوان کتاب بهترین نان برای مهربانترین حیوان، داستانی درباره‌ی مهربانی و بخشش است. و کتاب روز پیتزا از مجموعه ی آشپز کوچولو را با پختن پیتزا به صورت گروهی با اعضا معرفی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =