اعضای نوجوان شرکت کننده در اردوی  استانی کانون خراسان جنوبی، عهد نامه امضا کردند

نوجوانان شرکت کننده در اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی، هم‌زمان با آغاز اردو با یکدیگر عهد و پیمان دوستی بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با برگزاری آیین افتتاحیه اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون  استان، شرکت کنندگان این اردو با خوانش مفاد عهدنامه‌ای و درج امضای خود در ذیل آن، دوستی و مهربانی خود را برای همیشه به ثبت رساندند.
«احترام گذاشتن به یکدیگر»، «صبر و تحمل در برابر مشکلات»، «برقراری ارتباط دوستی با همه‌ی اعضای اردو»، «کمک کردن به یکدیگر»، «احترام به مربیان»، «ارسال پیامک بعد از پایان یافتن اردو برای دوستان» از جمله مفاد این عهد نامه بود که در مراسم افتتاحیه از آن رو نمایی شد و  به امضای 120  نوجوان شرکت کننده  در اردوی استانی رسید.
در همین حال از بنر رنگین کمانی  اسامی اعضای شرکت کننده در اردو رونمایی شد و این دو بنر در طول برگزاری اردو در محل اردوگاه یادگاران امام راحل (ره) نصب  و در معرض دید نوجوانان حاضر در این اردو قرار خواهد داشت.
اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با محوریت« سبک زندگی ایرانی اسلامی» از 29 مرداد 1393 در اردوگاه یادگاران امام راحل (ره)  آغاز شده است و تا 31 مرداد به کار خود ادامه خواهد داد.