تجهیز پارک‌ها و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز برای کودکان

علی باقری فرماندار بشرویه در دیدار با اعضای کانون قول داد: تجهیز پارک‌ها و ایجاد فضای سبز را برای همه‌ی کودکان بشرویه در اولویت امور قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته ملی کودک جمعی از اعضای کانون بشرویه به نمایندگی کودکان شهرشان به دیدار فرماندارشان رفتند که مدت کوتاهی است، مسوولیت فرمانداری بشرویه را پذیرفته است.
علی باقری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: مسوولین از دیدن کودکان در محیط سازمانی و اداری خود بسیار خوشحال می‌شوند و این دیدار‌ها سبب می‌شود خستگی از خاطر بزرگ‌ترهایی که مسوول هستند برود.
باقری مربیان را هادیان علم و دانش دانست که با مهربانی، صمیمت و داشتن خصایل اخلاقی نیکو، اخلاق اسلامی را در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه می‌کنند.
فرماندار بشرویه با بیان این‌که جایگاه خانواده، معلم و مربی از قداست خاصی برخوردار است گفت: بعد از اطاعت‌پذیری از پروردگار متعال و ائمه اطهار (ع)، احترام به این عزیزان هم‌چون اطاعت‌پذیری از فرامین الهی، واجب و ضروری است.
باقری خطاب به کودکان و نوجوانانی که هم‌زمان با هفته ملی کودک به دیدار او رفته بودند با تأکید گفت: احترام گذاشتن به والدین، مربی و معلم از دستورات جدّی و مهم دین مبین اسلام است که راز و رمزهای بسیاری را در خود دارد ولیکن متاسفانه نسبت به قبل بسیار کم‌رنگ شده و باید متولیان امور فرهنگی و دینی این مسئله مهم اجتماعی را در جامعه امروز، نهادینه کنندکه اگر این فریضه اساسی در زندگی امروز مسلمانان احیا گردد، بسیاری از دغدغه‌های فرهنگی پایان خواهد یافت.
 در همین حال فرماندار بشرویه، پس از شنیدن خواسته‌های میهمانان کودک خود، با  قدردانی از بیان خواسته‌های کودکان از زبان خودشان گفت: تجهیز پارک‌ها به وسایل بازی متنوع و هم‌چنین برنامه‌ریزی جهت تخصیص اعتبار مورد نیاز در سال آینده برای امکانات تفریحی، ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان به منظور برخورداری از فضاهای شاد و با نشاط وظیفه ماست و توجه به خواسته‌های به حق کودکان در اولویت امور خواهد بود.
پیش از سخنان فرماندار بشرویه، نرگس غنچه مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری بشرویه، گزارشی از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان در این شهرستان ارایه کرد و موفقیت‌های اعضای کانون بشرویه را در مسابقات مختلف بین‌المللی و کشوری برشمرد.
 در پایان تعدای از آثار نقاشی چاپ شده کودکان و نوجوانان در قالب کارت پستال تقدیم فرماندار شهرستان بشرویه گردید و ابو الفضل طهانی کارت پستال نقاشی بین‌المللی بلغارستان  خودش را امضا کرد و به رسم یادبود به فرماندار اهدا کرد.