داوری بخش دانشجویی جشنواره پویانمایی آغاز می‌شود

هیات داوران بخش دانشجوییِ مسابقه‌ی ایران نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از روز پنج اسفند کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با مشخص شدن اعضای داوری بخش دانشجویی مسابقه‌ی ایران، کار بررسی آثار این بخش شامل 18 اثر دانشجویی در روزهای پنجم و ششم اسفند انجام می‌شود.
بر این اساس، محمدرضا حسنائی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و مدرس پویانمایی در دانشگاه تهران و تربیت مدرس، احمد سفلایی مدیر گروه هنرهای دیجیتال دانشکده صدا و سیما، مدرس دانشگاه هنر و دانشکده صدا و سیما و سیدحسن سلطانی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر، عضو هیئت مدیره انجمن علمی هنرهای تجسمی و مدیر گروه نقاشی و پویانمایی، داوری بخش دانشجویی جشنواره پویانمایی را بر عهده دارند.
بر اساس این گزارش، پس از بررسی 583 فیلم ایرانی رسیده به دبیرخانه، در پایان از سوی هیئت انتخاب جشنواره 134 اثر برای رقابت در بخش‌های مختلف مسابقه ایران شامل 102 اثر پویانمایی، 18 اثر دانشجویی، 9 فیلم دینی و 5 اثر ارزش‌های انقلاب اسلامی پذیرفته شد.
نهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 17 تا 21 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.