برگزاری شورای فرهنگی کانون شماره یک بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان

هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب ، نشست فرهنگی کانون شماره یک و فراگیر بیرجند با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در شورای فرهنگی کانون شماره یک بیرجند ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: فرا رسیدن اربعین یک‌بار دیگر یادآور تمام درد و رنجی است که قافله‌ی کربلا به ویژه حضرت زینب (س)  و حضرت رقیه (س) پس از شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) متحمل شدند.
حمیدی تصریح کرد: روزهای پایانی صفر سرشار از یاد امام حسین(ع)، حضرت رقیه (س) و زینب (س) است، این روزها فرصتی است تا برای کودکان باز هم از فلسفه عاشورا و کربلا بگوییم.
مدیر کل کانون در ادامه سخنانش بر اجرای دقیق طرح کانون فیلم در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به خانواده‌ها و مدارس برای تماشای 77 فیلم کنار فرزندانشان، یعنی معرفی بهتر کانون و ثبت لحظات برای با هم بودن فرزندان کنار والدین است.
در ادامه معصومه کاظمی مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک و فراگیر بیرجند به ارایه گزارشی از برنامه‌های اجرایی به ویژه در حوزه فراگیر و کانون فیلم و برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ارایه کرد.
آخرین بخش این نشست فرهنگی به بیان نظرات و دیدگاه‌های همکاران فرهنگی، هنری و ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند اختصاص یافت.