نشست ادبی اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین با شاعر بومی منطقه قاینات

اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین طی نشستی صمیمی با حسن مختاری شاعر بومی محلی شهرستان قاینات بیشتر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با برگزاری نشست ادبی در مرکز فرهنگی هنری قاین، اعضای کارگاه ادبی ضمن خوانش اشعار و دلنوشته های خود با حسن مختاری شاعر و نویسنده بومی شهرشان به گفتگو نشستند.
در این نشست ادبی مختاری ضمن معرفی خود و آثارش به اعضای کانون توصیه کرد تا بیشتر کتاب بخوانند، بیشتر بنویسند و هر لحظه‌ای ایده ای به ذهنشان رسید؛ آن فکر را در دفتری یادداشت کنند.
اجرای تئاتر کاغذی «غاغاغولی» توسط اعضای هنرمند کانون قاین و تقدیر از شاعر میهمان و اعضای برگزیده کتابخوان از دیگر برنامه های این نشست ادبی بود.
نگین قهستان، زعفران در آوار، قاین پایتخت زعفران، شهر ستاره‌ها، یاقوت سرخ ، آی حسنی کجا میری ؟، زعفرو به مثقال ضرب المثل‌های قاینی از جمله آثار منتشر شده این شاعر بومی منطقه قاینات است.
«کتاب‌سازی، تحقیق و پژوهش، ساخت و اجرای دو تئاتر‌ کاغذی «جنگل کوچک و غاغاغولی»، تهیه نشریه دیواری با محوریت کتاب، تقدیر از اعضای کتاب‌خوان در صبح گاه مدارس، اهدای کتاب به عابران پیاده» از دیگر برنامه‌های اجرایی مرکز فرهنگی هنری قاین در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود.