کد خبر: 262892
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
«همه با هم بخوانیم» در کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند

همزمان با هفته کتاب، اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در مدارس خود، با معرفی کتاب‌های کانونی از دوستانشان می‌خواهند همراه با همه‌ی کودکان ایران، کتاب بخوانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی  طرح « همه با هم بخوانیم» در هشت پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در کنار دیگر برنامه‌های ویژه هفته کتاب در حال اجرا است.
در این طرح اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند در روستاهای « بجد، نوفرست، چاج، بهدان، منظریه، حاجی آباد، شمس آباد و سیوجان» ضمن بیان فواید کتاب‌خوانی، کتاب‌های کانون را به دیگر دوستانشان معرفی می‌کنند و از آنان می‌خواهند با خوانش کتاب، این کتاب را به دیگر دوستانشان معرفی کنند.
برگزاری نمایشگاهی از کتاب‌های پرخواننده و کم خواننده کانون نیز در راستای همین  برنامه در پایگاه‌های سیار روستایی بیرجند در حال اجرا است.
معرفی و تقدیر از اعضای برتر کتاب‌خوان، برگزاری کارگاه کاردستی قاب عکس با شعار « بخوانیم و ببخشیم»، قصه‌گویی و اجرای مسابقات متنوع با محوریت کتاب از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی  در کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند به شمار می‌رود.