اجرای بازی‌های بومی محلی در غرفه‌های کانون تهران

در سومین جشنواره ملی بازی و اسباب‌بازی، بازی‌های بومی محلی در هشت غرفه‌ کانون استان تهران به اجرا درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در سومین جشنواره ملی بازی و اسباب‌بازی کانون، علاوه بر حضور مرکز سرگرمی‌های سازنده‌ کانون، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و 80 نهاد و شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده، کانون استان تهران با هشت غرفه در این رویداد فرهنگی شرکت دارد.
در این هشت غرفه که در سالن 3هزار متری، در فضایی بالغ‌بر 550 متر برپاست، بازی‌های بومی محلی ایران همچون طناب‌کشی، عمو زنجیرباف، یک قل دوقل، لی‌لی، دوزبازی، گرگم و گله می‌برم، دستمال‌بازی و طناب‌کشی و بازی آتش داری بالا ترک به اجرا درمی‌آید.
عصر روز سه‌شنبه 24 مرداد 1396 علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون و مدیرکل کانون استان به همراه هیئت همراه از این غرفه‌ها دیدن کردند. همچنین غرفه روابط عمومی کانون استان، با معرفی بازی‌ها و  مراکز استان به‌صورت برشور در این غرفه فعالیت می‌کند.
علاوه بر این، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی این جشنواره از روز نخست پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین در فضای عمومی نمایشگاه عروسک‌های غول‌پیکر قرار است به اجرای نمایش برای کودکان بپردازند.
سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران افتتاح شد.
ساعت بازدید این نمایشگاه 14 تا 22 اعلام‌شده است. این نمایشگاه تا 28 مرداد دایر است.