اسباب‌بازی‌های اهدایی را به اسنپ بسپارید

«باز هم بازی» عنوان شعار گروه سلامت و هنر است که برای سومین بار با انتشار فراخوان اهدای اسباب‌بازی به یاری کودکان بیمار می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خانواده‌ها و نیکوکاران از ظهر روز 24 مرداد می‌توانند برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌های کودکان اقدام کنند.
برای سومین سال ‍پیاپی غرفه‌ی گروه سلامت و هنر در سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی آماده‌ی دریافت این کمک‌های مردمی است.
این در حالی است که اسنپ نیز امسال به یاری این طرح آمده و با ارایه تخفیف ویژه‌ای از این اقدام حمایت می‌کند.
بر اساس این گزارش نیکوکارانی که قصد مشارکت در این امر خیر را دارند، می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری در روزهای 24 تا 28 مرداد به محل برگزاری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خیابان حجاب از اسنپ باکس استفاده کرده و اسباب‌بازی خود را از این طریق به محل برگزاری جشنواره ارسال کنند.
اسنپ اعلام کرده است علاقه‌مندان به ارسال اسباب‌بازی می‌توانند با ثبت عبارت kanoon  در بخش کد تخفیف اسنپ باکس از 30% تخفیف (تا سقف 3000 تومان) استفاده کنند.
بر این اساس، با یاری مردم خوب ایران در سال نخست اجرای این طرح 51 موسسه و در سال دوم 70 مرکز به اسباب‌بازی یا اتاق بازی مجهز شده‌اند. این گروه در سال‌های گذشته از تمام کالاهای دریافتی برای خدمت‌رسانی به کودکان بیمار بهره برده است. در عین حال از خانواده‌ها درخواست شده است تا با اهدای اسباب‌بازی‌های نو و تمیز به یاری کودکان بروند.
بر اساس این خبر، گروه سلامت و هنر اسباب‌بازی‌های نو را در دو دوره‌ی گذشته به بخش کودک بیمارستان‌هایی همچون علی‌اکبر، بهرامی، محک، امام خمینی، میلاد، پیامبران، امام حسن، فیروزگر، لقمان، سوانح سوختگی، قلب و... تحویل داده است.
همچنین چند مرکز بهزیستی در تهران، ورامین، کرج و چند موسسه خیریه مانند «سیب سرخ» (مرکز حمایت از کودکان نیازمند) این اسباب‌بازی‌ها را دریافت کرده‌اند.
اسباب‌بازی‌های دست دوم نیز به کودکان کار هدیه داده شده و یا بازیافت شدند. عواید این حرکت نیز صرف بچه‌های بیمار شده است.
گروه سلامت و هنر در عین حال بخشی از هدایای مردمی را به شهرستان‌هایی همچون چابهار و زابل ارسال کرده است.