هشتگ رخداد به جشنواره اسباب‌بازی آمد

ویژه برنامه تلویزیونی «هشتگ رخداد» برای معرفی و پوشش بخش‌های مختلف سومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی کانون از 25 مرداد و از شبکه‌ی دوم سیما میهمان علاقه‌مندان این برنامه می‌شود.

به‌ گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، در سومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، شبکه‌ی دوم سیما با ویژه برنامه‌ی «هشتگ رخداد» به معرفی و پوشش بخش‌های مختلف این جشنواره و رویدادهای روزانه آن می‌پردازد.
بر همین اساس برنامه‌ی تلویزیونی «هشتگ رخداد» از چهارشنبه 25 مرداد هر روز از ساعت 15 و 40 دقیقه تا 16 از شبکه‌ی دوم سیما پخش می‌شود. به جز روز جمعه که علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند صبح جمعه به تماشای آن بنشینند.
برنامه‌ی «هشتگ رخداد» به رخدادهای علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد و فرصتی را فراهم می‌آورد تا کودکان و نوجوانان با آگاه شدن از این رخدادها امکان تجربه ابعاد دیگری از زندگی را برای خود فراهم کنند. تهیه‌کنندگی این برنامه را ساعد براهیمی و کارگردانی آن را فاطمه یاسینی بر عهده دارند. همچنین مینا شجاعیان مجری برنامه «هشتگ رخداد» در سومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی است.
سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 24 تا 28 مرداد از ساعت 14 تا 22 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.