اجرای 10 قصه توسط قصه‌گویان سیستان و بلوچستانی، خراسان جنوبی،کرمانی، یزدی و هرمزگانی

جشنواره قصه‌گویی منطقه چهار کشور در حالی برگزار شد که در دومین روز این جشنواره 10 قصه توسط قصه‌گویان سیستان و بلوچستانی،کرمانی، یزدی و هرمزگانی و خراسان جنوبی به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌ گویی منطقه 4 به میزبانی استان کرمان در روزهای ششم و هفتم آذرماه جاری برگزار شد.

در دومین روز جشنواره قصه های یه آرزو تو قلبشه توسط آناهیتا محفلی از استان هرمزگان، پسران تشمال توسط رحمت الله هاشم زهی از خراسان جنوبی، بستور از لیلی خسروی از کرمان، گوساله لجباز از نادیا بوستانی از یزد، یک نربان و دو هندوانه توسط زهرا فاطمی از سیستان و بلوچستان، خیاط کوتوله از ندا نورالله زاده از استان یزد، عینک معلم توسط مینا یوسفی از کرمان، دوستی خورشید با فلفل های رنگی توسط شادی بشمنی از هرمزگان، دخترک مو فرفری توسط سارا کاهبازیان از سیستان و بلوچستان و طبل جادویی از سیده ملیحه قریشی زادگان از خراسان جنوبی به روی صحنه رفتند.

اختتامیه جشنواره بیست و یکمین بین‌المللی قصه‌گویی همراه با معرفی برترین‌های منطقه 4  به میزبانی کرمان  از ساعت 18 تا 20در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری کرمان برگزار می‌شود.

مرحله منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۴) با حضور برگزیدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و هرمزگان روزهای ۶ و ۷ آذر ۱۳۹۷ در کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =