انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری و جبهه فرهنگی گیلان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جبهه فرهنگی‌اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگ‌ساز، تفاهم‌نامه همکاری امضاکردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای توسعه‌فرهنگی، غنی‌سازی محتوای آموزشی و فراهم‌سازی زمینه‌های پرورش خلاقیت و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبان به‌امضا رسید.

این تفاهم‌نامه که در ۴ صفحه، ۱۱ ماده، ۲۹ بند، ۲ تبصره و در دو نسخه  به امضای سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیرستاد استانی جبهه فرهنگی‌اجتماعی انقلاب بنیاد خاتم‌الاوصیاء گیلان رسیده‌است، تاکیدی ویژه بر ضرورت گسترش همکاری‌های در مسیر توان‌مندسازی کارکنان و مخاطبان این دو مجموعه فرهنگی دارد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری و جبهه فرهنگی گیلان

براین‌اساس، همکاری در پشتیبانی ویژه‌برنامه‌های مشترک، برگزاری برنامه‌های ترویجی و اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های خبری و رسانه‌ای و ایجاد زمینه‌های لازم برای بهره‌گیری از توان‌مندی‌های نخبگان دومجموعه، در اولویت‌قراردارد.

تشکیل حلقه‌های فعالان تربیتی در مراکز فرهنگی‌هنری و محلات، برگزاری مسابقه‌ها، مهرواره و جشنواره‌ها و هم‌چنین، راه‌اندازی پویش‌های فرهنگی‌هنری، از دیگر موضوع‌هایی است که در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک مورد تاکیدقرارگرفته‌است.

برپایی کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای آگاهی‌های مخاطبان و تسهیل در امر بهره‌گیری فرزندان کارکنان دومجموعه از ظرفیت‌های موجود فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، از اهم موضوع‌های موردتوافق به‌شمارمی‌رود.

آیین امضای این تفاهم‌نامه ۳ ساله  نیز  خرداد ۱۴۰۲ در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان در رشت صورت‌گرفت و مسئولان دو مجموعه با ابراز خرسندی از گسترش همکاری‌های مشترک، بر لزوم پی‌ریزی زیرساخت‌های فرهنگی، به ویژه در حوزه کودک ونوجوان تاکیدکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =