برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در مراکز کانون استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم برنامه های ویژه با حضور پرشور اعضای کانون، مربیان و اولیا در مراکز کانون سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت ا...آسمند مدیر کل استان گفت: برنامه‌های مناسبتی و اعیاد مذهبی با هدف تقویت بنیان اعتقادی و پرورش اندیشه‌ی دینی کودکان ونوجوانان و آشنا کردن آنان با ماهیت مهم‌ترین اعیاد ملی، همچنین ترویج فرهنگ نشاط معنوی برگزار شد. 

حجت الله آسمند اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب جشن‌ها، ویژه برنامه‌ها، کارگاه‌های فرهنگی، ادبی، هنری، مسابقات نقاشی، قصه‌گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی و هم‌چنین برنامه‌های مختلف شاد برگزار شد. 

 در این دهه علاوه بر فضاسازی محیط کانون برنامه‌های متنوع و جذابی نیز برای مخاطبین برگزار شد و روایت تازه‌ای از قربان و غدیر برای اعضا بازگو شد. 

در مرکز فارسان ویژه برنامه‌ی عید تا عید به همراه کارگاه قصه‌گویی از زندگی امام علی(ع)، معرفی کتاب و کارگاه نقاشی برای اعضا برگزار شد. 

برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در مراکز کانون استان چهارمحال و بختیاری

مرکز شلمزار برگزاری نشست با عنوان بازروایی واقعه غدیر با حضور مبلغان سازمان تبلیغات، کارگاه کاردستی، کارگاه فرهنگی و ادبی با برنامه معرفی ایام و وقایع مربوط به شب و روز عید قربان و بازنویسی واقعه عید قربان از دید اعضای نوجوان، برگزاری مسابقه و کارگاه فرهنگی با موضوع جدول رمز از قربان تا غدیر، ساخت کارت پستال و کارگاه ماکت سازی عید تا عید، برگزاری کارگاه ادبی با موضوع معرفی شخصیت حضرت علی و شعر خوانی اعضا با موضوع ولایت معرفی کتاب نیایش درختان و اجرای مسابقه با استفاده از متن کتاب برگزارشد. 

درمرکز گهرو جشن کتابخانه‌ای "فصلی از رویش و باران" همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری انجام شد. 

مرکز لردگان برنامه عیدانه کتاب، فضاسازی محوطه کتابخانه و برنامه عید تا عید جشن کتابخانه‌ای به منظور آشنایی بیشتر اعضا با ایام و وقایع و هم‌چنین پرورش حس دینی، معرفی کتاب‌های مرکز معرفی کتاب‌های با موضوع معرفی شخصیت‌های مذهبی برای اعضای و ایستگاه نقاشی اجرا شد.

برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در مراکز کانون استان چهارمحال و بختیاری

مرکز شماره دو شهرکرد؛ برنامه هم پیمان با ولایت منادیان ولایت با موضوع کارگاه کاردستی و کارگاه شعر و قصه برنامه کارگاه معرفی شخصیت وقایع و ایام، برگزاری کارگاه قصه گویی، کارگاه کاردستی، کارگاه نمایش اخلاق و کارگاه بحث آزاد و معرفی شخصیت کارگاه معرفی وقایع و ایام کارگاه قصه گویی کارگاه کاردستی را برگزار کرد

مرکز سامان

برنامه دستی که بالا می رود با کارگاه نوشتن خلاق، منقبت خوانی و قصه‌گویی، نقاشی و قصه‌گویی و نمایش فیلم تبر، برنامه با دوستداران ولایت و نشست اعضای نوجوان کارگاه بحث و گفت‌وگو کارگاه قصه‌گویی و شعرخوانی، برنامه با دوستداران ولایت با عنوان عکس نوشت، نمایش فیلم و نقد فیلم تبر اجرا شد. 

مرکز سورشجان برنامه شعر ولایت، نشست ادبی، عید تا عید باقصه‌ها معرفی شخصیت کارگاه قصه‌گویی و فضاسازی جشن غدیر برگزار شد. 

برگزاری ویژه برنامه ماهِ تمام به مناسبت روز بزرگداشت قلم و گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد در قالب نشست ادبی ماهِ تمام با حضور اعضای نوجوان مرکز، اعضای فراگیر، والدین و همکاران مرکز شماره سه برگزار شد و در این برنامه نقد و بررسی اشعار اعضا، بررسی کاربرد تصاویر در شعر اعضا زیباخوانی اشعار شاعران با موضوع عید قربان و عید غدیر انجام شد.

به مناسبت روز بزرگداشت قلم و گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد نیز در قالب نشست ادبی ماهِ تمام باحضور اعضای نوجوان مرکز، والدین و همکاران مرکز شماره یک به اجرا در آمد 

 مرکز گندمان ویژه برنامه با حضور اعضای کودک و نوجوان و حضور میهمان ویژه، حجت الاسلام حسینی از روحانیون حوزه علمیه شهر گندمان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گندمان برگزار شد.

 کودکان و نوجوانان شرکت کننده با فلسفه و ابعاد مختلف اعیاد غدیر و قربان به شیوه‌ای هنرمندانه آشنا شدند و با حضور در ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی شناخت بیشتری نسبت به این رویدادهای مهم دینی به دست آوردند.

مرکز بروجن برنامه جشنی با حضور اعضا و والدین آنها برگزار گردید که در این جشن برنامه های مختلفی از جمله:شعرخوانی، معرفی شخصیت ، اجرای موسیقی و  هنرنمایی زیبای اعضای مرکز و مسابقه و ... به اجرا در آمد

ویژه برنامه «امین عشق » درمرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد برگزار شد.
ویژه برنامه «امین‌ عشق » باحضور ۴۰نفر از اعضا و خانواده هایشان در ۱۵تیر به مناسبت دهه پر خیر و برکت امامت درمرکز مجتمع شهرکرد برگزار گردید.دراین ویژه برنامه قصه آخرین سفر واقعه غدیر خم برای اعضا روایت وتئاتر کاغذی با عنوان برکه نور اجرا گردید.شعرخوانی اعضا،پخش مولودی ونماهنگ و ورکشاپ کاردستی کاغذ وبرش بانام مبارک امام علی (ع)، از برنامه های اجرایی این ویژه برنامه بود.

مراکز، کیان، اردل، فرادنبه، فرخشهر، باباحیدر، بن، هفشجان، جونقان، چلگرد و واحدهای سیار روستایی و پستی استان نیز با برگزاری جشن‌ها و کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در دهه‌ی امامت و ولایت برنامه‌هایی مفرح و تاثیر گذار را به روایت نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =