کد خبر: 332214
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
سی‌ودومین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

سی‌ودومین جلسه شورای نظارت بر اسباب‌بازی روز اول آبان ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این جلسه که با حضور نمایندگان عضو شورای نظارت برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس شورای نظارت بر اسباب‌بازی ضمن تاکید بر برگزاری جلسه‌های مستمر ماهانه افزود: تغییر رویکرد شورا بر نقش‌آفرینی و حضور پررنگ دستگاه‌ها و کاهش رویکرد اجرایی شورا در تحول اساس‌نامه باید مد نظر قرار گیرد.

آیدین مهدیزاده‌تهرانی رییس دبیرخانه شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی نیز ضمن ارایه گزارش شش ماهه فعالیت‌های دبیرخانه بر این مهم تاکید کرد که تعیین تکلیف نظارت بر اتاق‌های فرار و تشکیل صنف تخصصی صنعت اسباب‌بازی از مهم‌ترین اهداف قابل پی‌گیری در شش ماهه دوم سال جاری است.

در ادامه در این جلسه مهم‌ترین پیشنهادهای نمایندگان به منظور به‌روزرسانی و اصلاح اساس‌نامه و آیین‌نامه اجرایی شورای نظارت مورد بررسی قرار گرفت چرخش از رویکرد اجرایی به رویکرد سیاست‌گذاری، هماهنگ کنندگی و هدایت‌گری، اضافه شدن برخی دستگاه‌های موثر به اعضای شورای نظارت و تعمیم فعالیت‌های شورا به فعالیت‌های مرتبط از اهم پیشنهادها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =