کانون دستگاه شایسته تقدیرویژه در عرصه ترویج فرهنگ نماز معرفی‌شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در عرصه ترویج وتوسعه فرهنگ اقامه نماز سال ۱۴۰۱ را به‌خود اختصاص‌داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، ششمین اجلاس نماز در استان گیلان روز شنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۲ سالن الغدیر استانداری استان گیلان صورت‌گرفت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جمع دستگاه‌های شایسته تقدیرویژه در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز سال ۱۴۰۱ معرفی‌شد.

طی اجلاس ششم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه شهر رشت، استاندار، رئیس ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه نماز صورت‌پذیرفت، هم‌چنین، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ نماز قدردانی‌شد.

دراین لوح سپاس که به امضای اسدالله عباسی استان گیلان رسیده، خطاب به سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آمده‌است: هیچ وسیله‌ای مستحکم‌تر و دائمی‌تر از نماز برای ارتباط میان انسان و خداوند نیست و مبتدی‌ترین انسان‌ها، رابطه خود با خدا را به وسیله نماز آغازمی‌کنند. برجسته‌ترین بندگان نیز بهشت خلوت اُنس خود را در نماز می‌جویند.

در ادامه، با تاکید بر اهمیت برپایی نماز تاکیدشده است: این فریضه باید در همه مراکز عمومی در وقت فضیلت و به جماعت برگزارشود و در هرمحیطی، برجستگان و بزرگان آن بر دیگران پیش‌قدم‌شده و اعتنا به نماز را به دیگران بیاموزند.

ادامه‌ مطالب این لوح سپاس به اثربخشی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز اشاره‌دارد و ضمن مخاطب‌قراردادن مدیرکل این مجموعه فرهنگی آمده‌است: با تشکر از اهتمام جنابعالی و همکاران آن مجموعه، از تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای اشاعه فرهنگ نماز قدردانی‌می‌شود. خداوند همه ما را مشمول دعای حضرت ولی‌عصر(عج) قراردهد.

گفتنی‌است، این انتخاب با بررسی عملکرد ۴۳۲ دستگاه اداری از سوی هیئت ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان گیلان صورت‌گرفت.

کانون دستگاه شایسته تقدیرویژه در عرصه ترویج فرهنگ معرفی‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =