اجرای قصه‌گویان برای دانش‌آموزان ناشنو و کم‌توان جسمی و حرکتی

در سومین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، ۹ قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدارس یزد پایتخت قصه ایران اجرای قصه داشتند.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، در سومین و آخرین روز از رقابت قصه‌گویان برتر کشوری در بزرگترین رویداد قصه‌گویی کشور غزل محمدی‌نژاد از کرمانشاه که از قصه‌گویان ناشنوا در کشور است برای ۳۰ نفر از دانش‌آموزان ناشنوای هم نوع خود در مدرسه باغچه‌بان و ۱۱۰ دانش‌آموز معلول جسمی و حرکتی شهوازیان به اجرا پرداخت.

در این اعزام میلاد عیوضی از زنجان به همراه غزل محمدی‌نژاد در سه مدرسه عصر پیشرو (۱۵۰)، باغچه‌بان و شهوازیان مجموعا برای ۳۰۰ دانش‌آموز اجرای قصه داشتند.

ساجده جعفری از بوشهر و سیمین محمدعلی‌پور از آذربایجان شرقی در مدرسه پسرانه افلاطونیان برای ۱۷۰ دانش‌آموز اجرای قصه داشتند.

همزمان با ایام چله زمستان و شب‌های یلدا یگانه طبسی از گلستان و زهرا اکبری‌نژاد از لرستان نیز به دو مدرسه در حاشیه‌ای شهر یزد و محله حسن‌آباد اعزام شدند و در مدرسه رسولیان با ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و مدرسه مهدوی‌نیا با ۱۶۰ دانش‌آموز پسر قصه‌های خود را اجرا کردند.

سه قصه‌گو نیز به شهرستان بافق استان یزد اعزام شده و برای ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در سینما قدس آهن شهر قصه‌های خود را اجرا کردند.

سوسن حیاتی از بوشهر، محمود خرقانی و سیداحمد مصطفوی از خراسان رضوی برای دانش‌آموزان مدارس طوبی، انقلاب، ۱۳ آبان، توحید، خیری، ابراهیمی و سما در شهرستان بافق اجرا رفتند.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن هلال‌احمر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =