اعزام قصه‌گوی کشوری به زندان زنان در یزد

زهره باقری، شرکت‌کننده بخش طنز بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری با حضور در بند نسوان یزد به اجرای قصه‌گویی پرداخت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ صبح روز ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در سومین و آخرین روز از اجرای قصه‌گویان در رقابت بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد پایتخت قصه ایران، تعدادی از قصه‌گویان به مراکز و نقاط مختلف در شهر یزد اعزام شدند.

از مراکزی که قصه‌گویان کشوری در یزد در آن‌جا حضور یافتند بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت بود و زهره باقری قصه‌گوی البرزی قصه طنز طوطی و بقال را اجرا کرد.

یکی از اقدام‌های خوب صورت گرفته در اجرای برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد اعزام قصه‌گویان کشوری به مدارس و شهرستان‌های محروم بود.

با توجه به روحیه و فضای زندان، اجرای قصه‌های طنز در زندان تا حدودی حال و هوای زندانیان را در شب یلدا عوض خواهد کرد و لبخندی بر لب این عزیزان که در غم دوری از فرزندانشان هستند را به فراموشی خواهد سپرد.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن هلال‌احمر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =