حال و هوای مراکزکانون خراسان جنوبی درسومین روز از دهه فجر

در مراکز کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

مرکز بشرویه حال و هوای کانون مدرسه را با هم خوانی سرود ای ایران و ما می آییم انقلابی کرد و معرفی کتاب ای میهن من ایران ومعرفی شهر های مختلف ایران و مکانهای تاریخی از دیگر برنامه های اجرا شده در بشرویه بود.

مرکز دو بیرجند مسابقه نقاشی پرچم ، کاردستی گل لاله را در دبستان شمس توس برای دانش آموزان اجرا کرد.

مرکز سه بیرجند معرفی کتابهای انقلاب ، ساخت اوریگامی گل لاله ، اجرای نمایش مرغ باهوش و مسابقه با دستگاه تمرکز سنج را برای۱۰۰نفر دانش آموزان دبستان نسیبه را داشت.

در مرکز یک بیرجند اجرای نمایش عروسکی ، پخش انیمیشن های کانونی و اوریگامی از برنامه های اجرا شده در ۱۴ بهمن ماه بود.

مرکز نهبندان در مدارس کنار دانش آموزان زنگ انقلاب را به صدا درآوردند و قصه گویی از داستان های انقلابی از دیگر برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

مرکز سیار شهری بیرجند نمایشگاه کتاب انقلاب را در مدرسه برکت چهار برگزار کرد و ضمن معرفی کتاب ها ، معرفی وقایع و ایام دهه فجر از دیگر برنامه های اجرا شده در مدرسه بود.

درمرکزسرایان هم کتاب دانستنیهای انقلاب معرفی شد و سخنان مقام معظم رهبری با موضوع دهه فجر خوشنویسی و درخت واژه های انقلابی را برگزار کرد.

 مرکز سربیشه با همکاری اداره ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در دبستان شاهد سربیشه معرفی کتاب دیوار نوشته های انقلاب ، نمایشگاه کتاب و روزنامه دیواری ، ایستگاه شعار نویسی و بحث آزاد با محوریت دهه فجر را اجرا کرد.

مرکز دو طبس روز فناوری فضایی را با بازدید دانش آموزان از آسمان نمای مرکز ، معرفی نجوم ، فضا ، ستارگان ، سیارات و صور فلکی گرامی داشتند.

مرکز قاین طرح کانون مدرسه را با محوریت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار کرد . شعر خوانی روز پیروزی از کتاب باغ سبز شعرها و نوبت بهار ، داستان نویسی و نقاشی از پرچم و نمایش های خلاق از دیگر برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

مرکز زیرکوه با همکاری مرکز قاین و سیار روستایی قاین ، بنیاد توسعه فرهنگی سپهر شهرستان قاین جشن مفرح و شادی در روستای هدف گردشگری افین برگزار کرد. اجرای نماهنگ ، نمایش طنز، شعر خوانی و قصه گویی ، بازی ، نمایش چولی قزک برخی از برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =